zondag 1 april 2012

zondag kikker in je bil 2012

Dinsdag naar huis ! Dit lijkt toch echt te gaan gebeuren, lekker hoor want dat ziekenhuisbed is ze wel zat nou. Karin heeft vandaag weer lekker wat bezoek gehad en ik hoor van iedereen dat ze zo opgewekt is. Ja, ze komt mij ook elke dag levendiger over, toen wij kwamen was ze een wandelingetje aan het maken. Daarna nog 1x naar de koffiekamer en nog een keer helemaal naar beneden,maar dan gaat ze het wel voelen. De conditie zal wel weer opgebouwd moeten worden,maar daar hebben we alle tijd voor! De zuster begon er ook al over dat het paasweekendje Drenthe heus wel door kan gaan. Morgen ga ik nog maar en dagje niet werken, dan kan ik het huis wat aan kant brengen en alvast wat bloemen van haar ziekenhuiskamer weg pikken, anders moet ik dinsdag met een verhuiswagen haar ophalen!

1 opmerking:

  1. Hallo Marco en Karin,

    Gisteravond je moeder aan de lijn gehad Marco en zojuist je blog gelezen. Mijn hemel wat zullen jullie geschrokken zijn! En Marco, nu zul je je meer gaan realiseren wat je gedaan hebt, want het had zomaar anders kunnen lopen. Maar gelukkig om te lezen dat het weer de goede kant opgaat. Ik weet niet of je dit nog leest voor jullie het weekend weg gaan maar geniet er van met z'n allen en anders hoop ik dat jullie het weekend genoten hebben. Ook veel beterschap met het verdere herstel en revalidatie Karin ook namens Tante Lenie; ze weet het nog niet maar ik zal het haar wel vertellen.
    Groeten namens Piet en Bea

    BeantwoordenVerwijderen